Shanghai YIXI COLORI Steel Agriculture & CO., LTD

A custruzzione prefabbricata accelera u prucessu di custruzzione di case senza casa

L'abitazioni prefabbricate, custruite in una fabbrica fora di u statu è messe inseme in situ cù una precisione di livellu Lego, ponu accelerà u ritmu di creazione di abitazioni per a pupulazione senza casa di Orange County?

Puderia ancu risparmià un pocu di soldi?

I sviluppatori di u prughjettu di casa di supportu Casa Paloma di 71 unità in Midway City sustene chì a risposta à e duie dumande hè "sì". Hè per quessa chì u fornitore di servizii per senza casa American Family Housing hà intrapresu un apparente primu prughjettu di u so tipu per creà un alloghju prefabbricatu per e persone chì luttano per truvà un rifugiu.

In l'ultime duie settimane, i travagliadori anu riunitu l'unità, un prucessu chì hè relativamente rapidu. Ancu quandu aghjunghjenu in altre parti di u prugettu - travagliu elettricu, tetti, stucco è siding, paisaghjistu è centru comunitariu - u tempu tutale per a fine, stimatu in nove mesi, serà da circa a mità di custruì un prughjettu simili da scratch. È quandu si apre, probabilmente in ghjugnu, anu risparmiatu circa $ 1 milione.

1_-2

Ùn hè micca una coincidenza chì a Casa Paloma di quattru piani hè attraversu a strada di Potter's Lane, un altru prughjettu di l'alloghju innovativu chì hà apertu in u 2017. In Potter's Lane, i diseggiani ripurposenu i cuntenituri di navi di carica in appartamenti studio per i veterani militari senza casa. U sviluppu di 16 unità era cridutu chì era u primu alloghju permanente di a nazione per i senza casa custruitu principalmente cù cuntenituri di spedizione.

Tramindui sò prughjetti di American Family Housing, chì pussede è gestisce 52 siti di abitazioni per i residenti senza casa è à pocu redditu in i contee di Orange, Los Angeles è San Bernardino, mentre gestisce 10 altri.

Ancu s'è u so indirizzu postale hè 15161 Van Buren St., a pruprietà Casa Paloma face Jackson Street induve si trova Potter's Lane. U restu di u vicinatu hè un mischju di case più antiche, un edifiziu di appartamenti più chjucu, lotti di vitture usate è imprese industriali ligeri vicinu à Beach Boulevard è Bolsa Avenue.

À un costu di $ 359,000 per unità, u prezzu di custruisce Casa Paloma hè anticipatu à $ 41 milioni. U tarrenu hè statu acquistatu dui anni fà per $ 4 milioni, è andendu in a strada pre-fab hà tagliatu circa $ 7,000 da u costu di ogni unità, o circa $ 500,000 in generale. U prucessu permette ancu una cronologia più veloce da u principiu à a fine, cù un megliu cuntrollu di qualità, hà dettu Milo Peinemann, direttore generale di American Family Housing.

U prucessu hè andatu cusì bè chì l'urganizazione cunsiderà altri prughjetti di custruzzione micca tradiziunali.

"Questu ci hè definitamente u futuru per noi", disse Peinemann.

Koto_x_Abodu_8.0

U Wednesday, Settembre 8, un equipaggiu di u cuntrattu generale Cannon Constructors, è i spezialisti di unità modulari Accuset Construction, cuntinuò u travagliu chì hà cuminciatu a semana passata, utilizendu una grua gigante per mette l'unità in u locu. Peinemann guidò un picculu gruppu di visitatori per visità u situ.

U gruppu includeva un membru di u cunsigliu di l'Abitazione Famiglia Americana, un rappresentante di un centru di l'impresa suciale, è Dylan Wright, direttore di risorse comunitarie per u Contea di Orange. Wright era ancu presente per l'innovazione di u 29 di ghjugnu, quandu solu duie unità modulari eranu in mostra.

"Hè incredibile," Wright hà dettu à Peinemann nantu à a rapidità chì u sviluppu piglia forma.

U situ era una volta a casa di un affari di ceramica architettonica. Mentre chì u terrenu era preparatu per un novu alloghju, l'unità modulari sò state custruite à specificazione in una fabbrica in Boise, Idaho, da a ditta Nashua Builders è più tardi trasportati in letti piani à Midway City. I containeri di spedizione di Potter's Village sò stati rinnuvati in un affari più vicinu à a casa, in Los Angeles.

Casa Paloma sarà custituita da 59 appartamenti suvvenzionati di una stanza è 12 di dui camere per i senza casa cronica è inquilini à pocu redditu in cerca di alloghju à prezzi accessibili. I residenti includeranu individui è famiglie, è duie unità saranu riservate à i gestori di pruprietà in situ. I servizii includeranu lavanderia, un campu di ghjocu, parcheghju in situ, spazi verdi è una stanza di a cumunità cù un laboratoriu di computer è una palestra.

Prefab-Home_best-of-2021_sustainable-architecture_ARCSPACE03

Peinemann hà dettu chì Casa Paloma hè ancu unicu per a so cullaburazione cù CalOptima, l'assicuratore di salute Medi-Cal di u cuntatu. U partenariatu significa chì e persone chì si movenu in u prugettu dopu avè luttatu cù i senza casa ponu accede à l'assistenza medica è à altre supportu. Peinemann hà nutatu chì e persone senza casa spessu ùn ricevenu micca una cura preventiva coherente, è a so salute hè cusì fragile chì diventanu utilizatori "alti volumi" di u sistema di salute, tipicamente per via di visite d'altu costu à e sale d'urgenza di l'ospitale.

Durante u tour, Peinemann hà spartutu cumu una persona senza casa si riferiva recentemente à l'Abitazione Famiglia Americana era stata hospitalizzata più di 75 volte in un recente periodu di 12 mesi.

"Allora pudete solu imagine quant'elli sò vulnerabili è sò fora per e strade", disse.

TRIBE-studio-bundenna-house-kit-australia-designboom-600

American Family Housing hè ancu parte di una cullaburazione lucale chjamata Housing for Health OC. Include trè altri sviluppatori di l'alloghju senza prufittu è fornitori di servizii senza casa - Friendship Shelter, Jamboree Housing Corp., è Mercy House - chì travaglianu cù Orange County United Way per truvà un alloghju per l'individui chì detenenu vouchers d'alloghji federali di a Sezione 8 specializati. Tali vouchers sò emessi à adulti single senza casa chì sò più ghjovani di 62 anni è fisicamente disabili.

À a fine di u so primu annu cumpletu, in u 2020, Housing for Health OC avia trovu posti per 129 di 252 senza casa chì prima eranu trà i più alti utilizatori di servizii d'interventu di crisa o di sale d'emergenza. L'altri in a lista aspittàvanu chì l'unità diventenu dispunibili.


Tempu di pubblicazione: 18-settembre-2021

Get Prezzi détaillée